مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 16:202023-11-20سياسي

سفیر ایران در کویت: ایران همواره به تداوم تعامل سازنده با آژانس تاکید دارد


سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت با عبدالعزیز سعود الجارالله، دستیار وزیر خارجه این کشور عربی در امور سازمان های بین المللی دیدار و رایزنی کرد.

- سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت با عبدالعزیز سعود الجارالله، دستیار وزیر خارجه این کشور عربی در امور سازمان های بین المللی دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد توتونچی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت در این دیدار که در آن پیرامون سازوکار همکاری های دوجانبه در محافل و نهادهای بین المللی بحث و تبادل نظر شد، گفت: در راستای نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران همواره به تداوم تعامل سازنده با آژانس تاکید دارد و علیرغم رفتارهای غیر سازنده از سوی سه کشور اروپایی و آمریکا و با هدف حل و فصل موضوعات باقیمانده مدیرکل آژانس را به تهران دعوت کرد و بر اساس آن یک بیانیه مشترک صادر کرد.

وی افزود: سه دولت اروپایی و آمریکا تلاش می کننده از اقدامات داوطلبانه جمهوری اسلامی سوء استفاده سیاسی و با بزرگنمایی موضوعات کم اهمیت باقیمانده گزارش مدیرکل آژانس را نگران کننده جلوه دهند.

عبدالعزیز سعود الجارالله دستیار وزیر خارجه کویت در امور سازمان های بین المللی گفت: کویت همواره بر اهمیت همکاری صادقانه جمهوری اسلامی با آژانس تاکید کرده و هرگونه بهره برداری سیاسی از مسائل فنی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران در کویت: ایران همواره به تداوم تعامل سازنده با آژانس تاکید دارد

سفیر ایران در کویت: ایران همواره به تداوم تعامل سازنده با آژانس تاکید دارد