مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-15اقتصادي

صدور دانش معدنی خراسان جنوبی به افغانستان


رییس سازمان نظام مهندسی معدن خراسان جنوبی گفت: قرار شد دفتر نظام مهندسی معدن با محوریت استان در کابل راه اندازی شود تا بتوانیم صادر کننده دانش حوزه معدن به این کشور باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مرتضی جلالی فرد، رییس سازمان نظام مهندسی معدن خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران  اظهارداشت: این سازمان به صورت عمومی شناخته شده نیست چون یک سازمان تخصصی است.

وی با بیان اینکه  بخش معدن پیشران اقتصادی استان است، تصریح کرد: همه پروانه های بهره برداری و همه کارهای بخش معدن توسط کارشناسان این سازمان انجام و به همین سبب بازوی توانمند سازمان صمت محسوب می شود.

رییس سازمان نظام مهندسی معدن خراسان جنوبی با اشاره به معرفی این سازمان در استان گفت: سازمان نظام مهندسی معدن استان دارای هزار و 306  نفر عضو فعال است که 702 نفر از آنها در رشته زمین شناسایی، 502 نفر در رشته معدن، 30 نفر در رشته نقشه برداری و 15 نفر سایر رشته ها در این سازمان عضویت دارند.

جلالی فرد بیان داشت: 352 نفر از اعضای این سازمان دارای پروانه اشتغال و بقیه بدون پروانه هستند و همه امور اکتشافی معدنی توسط اعضای دارای پروانه ها انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه از مجموع اعضای این سازمان که دارای پروانه بوده 16 نفر دارای مدرک ارشد،51 نفر پایه یک، 115 نفر پایه دو و بقیه پایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور دانش معدنی خراسان جنوبی به افغانستان

صدور دانش معدنی خراسان جنوبی به افغانستان