مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-12سياسي

آبگیری آزمایشی مخزن آب نظرآباد از سد طالقان آغاز شد


خطوط انتقال و مخزن ذخیره آب نظرآباد از سد طالقان بصورت آزمایشی آبگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حمیدرضا نامداری، مدیرعامل آبفای البرز، امروز در دیدار با علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، پیگیری نماینده مجلس را یکی از عوامل اثر بخش در تخصیص آب سطحی به شهرستان نظرآباد دانست و گفت: ساخت یک مخزن ذخیره آب به ظرفیت 5000 متر مکعب با هزینه 320 میلیارد ریال انجام و بصورت آزمایشی آبگیری شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای البرز افزود: موضوع زون بندی (ناحیه بندی) شبکه توزیع در شهر نظرآباد با اصول فنی در حال اجراست تا نگرانی مردم از توزیع عادلانه و یکنواخت فشار شبکه آب مرتفع شود.

وی به مواردی دیگر همچون؛ برخورد جدی با انشعاب های غیرمجاز و اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده اشاره کرد و ادامه داد: برنامه ریزی لازم برای اجرای این اقدامات را انجام داده ایم تا در فصل تابستان سال بعد، مشکلی از این بابت نداشته باشیم.

علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: به دنبال پیگیری های انجام شده از وزارت نیرو، موفق شدیم به میزان 25 میلیون متر مکعب آب سطحی از سد طالقان به غرب استان البرز تخصیص دهیم و مهم ترین اولویت ما، احداث تصفیه خانه آب برای شهرهای مهستان، هشتگرد و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبگیری آزمایشی مخزن آب نظرآباد از سد طالقان آغاز شد

آبگیری آزمایشی مخزن آب نظرآباد از سد طالقان آغاز شد