مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 15:512023-11-05اجتماعي

بانک اطلاعاتی کارآفرینان استان تشکیل می شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با تاکید بر ضرورت رشد و توسعه فعالین اقتصادی استان از تهیه بانک اطلاعاتی جامع کارآفرینان به منظور حمایت و تسهیلگری امور کارآفرینان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمود حقیقت سرشت، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در حاشیه نشست  هیأت امنای کانون کارآفرینان برتر استان گفت: باتوجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازارائه شده توسط چهار شرکت دانش بنیان استان، با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در حوزه کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست می توانیم شاهد اتفاقات نوین در استان و کشور باشیم.

وی در مورد مهمترین اهداف کانون کارآفرینان برتر استان، ادامه داد: معرفی کارآفرینان برتر استان و اتصال کارآفرینان به دستگاه ها و واحد های اجرایی در بخش خصوصی یا دولتی از مهمترین اهداف کانون کارآفرینان برتر استان است.

حقیقت سرشت افزود: اگر این مهم محقق شود شاهد اتفاقات خوشایندی در جهت گیری کارآفرینان به سمت کارآفرینی برتر و رشد و توسعه فعالین اقتصادی استان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: کارآفرینان یقیناً حمایت دولت را خواهند داشت، توسعه شرکت های دانش بنیان جزو اولویت های اساسی استان و کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک اطلاعاتی کارآفرینان استان تشکیل می شود

بانک اطلاعاتی کارآفرینان استان تشکیل می شود