مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 10:202023-10-23سياسي

گزارش ایسنا از نوزدهمین روز بررسی لایحه برنامه هفتم


نوزدهمین روز و سی و پنجمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون تلفیق در خصوص جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه آغاز شد.

- نوزدهمین روز و سی و پنجمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون تلفیق در خصوص جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سی و پنجمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی (نوزدهمین روز) برای رسیدگی به لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) یکم آبان 1402 به ریاست محمدباقر قالیباف رییس مجلس آغازشد.

بررسی برنامه هفتم توسعه از روز دوشنبه سوم مهرماه در مجلس آغاز شده و نمایندگان طی روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته در دو نوبت کاری صبح و بعداز ظهر به بررسی این لایحه پرداختند و از 29 مهر جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در سه شیفت کاری درحال برگزاریست.

در ادامه بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه در نوزدهمین روز، نمایندگان مجلس موارد زیر را به تصویب رساندند.

مصوبات * با تصویب برنامه هفتم توسعه؛ سازمان اموز مالیاتی مکلف شد هزینه کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی در احداث، توسعه، تکمیل و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی، پژوهشی و فناوری را به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی محسوب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ایسنا از نوزدهمین روز بررسی لایحه برنامه هفتم

گزارش ایسنا از نوزدهمین روز بررسی لایحه برنامه هفتم