مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-05سياسي

تصفیه خانه آب سرفاریاب ارتقاء می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، امید صالحی، مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع مردم سرفاریاب گفت: آب حیاتی ترین کالای مورد نیاز بشر است، - مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد: بیش از 1 و نیم کیلومتر از شبکه توزیع سرفاریاب اصلاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، امید صالحی، مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع مردم سرفاریاب گفت: آب حیاتی ترین کالای مورد نیاز بشر است، اهمیت این کالای استراتژیک در سال های اخیر و با افول منابع آب شیرین و خشکسالی های متمادی بیشتر هم شده است.

صالحی افزود: در همین کهگیلویه و بویراحمد که همه ما مدعی هستیم استان پر آبی است، اما تغییرات اقلیمی و کاهش شدید منابع آبی باعث شده دسترسی ها به آب پایدار با چالش هایی روبرو شود.

صالحی ادامه داد: یکی از تدابیر دولت برای عبور از بحران آبی در استان تخصیص اعتبار ویژه برای مناطق محرو روستایی و با عنوان پروژه های جهاد آبرسانی بود.

در حدود دو سال اخیر در این بخش بالغ بر 102 روستا با جمعیتی بیش از 23 هزار نفربهره مند از نعمت  آبرسانی پایدار شدند.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همکاری خوب استاندار و مجموعه بسیج سازندگی توانستیم در زمینه پیشرفت فیزیکی پروژه های محرومیت زدایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه آب سرفاریاب ارتقاء می یابد

تصفیه خانه آب سرفاریاب ارتقاء می یابد