مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 12:552023-10-29اقتصادي

آیا صنعت غذا و نوشیدنی ایران در سطح بین الملل مغفول مانده است؟


ارتباط و تایید صنعت غذا و نوشیدنی ایران از سوی سازمان ها و ارگان هایی که معیارها و مؤلفه های استاندارد غذایی را در سطح بین المللی ایجاد و کنترل می کنند، - ایسنا/خراسان رضوی یک استاد گردشگری گفت: ارتباط و تایید صنعت غذا و نوشیدنی ایران از سوی سازمان ها و ارگان هایی که معیارها و مؤلفه های استاندارد غذایی را در سطح بین المللی ایجاد و کنترل می کنند، برای جلب بازارهای جهانی و اعتماد بین المللی بسیار حائز اهمیت است.

محمد رحیمی خوش در گفت وگو با ایسنا در خصوص مغفول ماندن صنعت غذا و نوشیدنی ایران در سطح بین الملل اظهار کرد: بقراط حکیم در 4 قرن پیش از میلاد در خصوص غذا می گوید به گونه ای غذا بخورید که غذای شما تنها داروی شما باشد .

این سخن امروزه در سراسر جهان به عنوان یک آرمان و المان برای سنجش کیفیت غذاها باعث به وجود آمدن استانداردها و سازمان هایی شده که به صورت مرتب کیفیت و تنوع غذاها را سنجش و ارزیابی می کنند و شیوه های بسته بندی و نگهداری آن ها را تحت کنترل قرار می دهند.

وی اضافه کرد: بنابراین ارتباط و تایید صنعت غذا و نوشیدنی ایران از سوی سازمان ها و ارگان هایی که معیارها و مؤلفه های استاندارد غذایی را در سطح بین المللی ایجاد و کنترل می کنند، برای جلب بازارهای جهانی و اعتماد بین المللی بسیار حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا صنعت غذا و نوشیدنی ایران در سطح بین الملل مغفول مانده است؟

آیا صنعت غذا و نوشیدنی ایران در سطح بین الملل مغفول مانده است؟