مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 17:502023-11-05سياسي

انتقاد علم الهدی از گرانی عمدی اجناس


متأسفانه مسئله گرانی به یک اپیدمی در کشور تبدیل شده که همه مملکت را درگیر خود کرده است و در مسیری قرار گرفته که برخی فعالان اقتصادی عمداً اجناس خود گران می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، آیت الله علم الهدی در دیدار با احمد اصانلو رییس سازمان تعزیرات حکومتی، سید مرتضی مدنی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی و جمعی از مدیران این سازمان، ضمن تمجید از اقدامات مؤثر این سازمان در مقابله با تخلفات در بازار، اظهار کرد: تعزیرات حکومتی به عنوان یک خطر ناامن ساز برای جریان های اقتصادی و بازار که می خواهند در این فضا تخلف و فساد کنند مطرح شده است.

  وی با تأکید بر لزوم اطلاع رسانی اقدامات این نهاد نظارتی، ادامه داد: به چهره بیرونی کار تعزیرات توجه کنید، صداوسیما نیز باید همت کند و برخوردهای تعزیراتی را به جامعه نشان دهد زیرا این کار در نگاه مردم بسیار مؤثر خواهد بود.

  علم الهدی گفت: دولت در عرصه دیپلماسی و سایر عرصه ها اقداماتی انجام داده که موفق و مؤثر بوده و امروز کلید کار دولت در دست شماست، آنچه رهبری فرمودند غباری هست که اجازه نمی دهد این موفقیت ها دیده شود ، معیشت مردم است که این معیشت با گرانی گره خورده است.

وی مقابله با گرانی ها و مدیریت قیمت ها را نقطه ظهور و بروز سازمان تعزیرات حکومتی دانست تا مردم موفقیت های دولت و کشور را لمس کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد علم الهدی از گرانی عمدی اجناس

انتقاد علم الهدی از گرانی عمدی اجناس