مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-18اجتماعي

وزیر آموزش و پرورش: طرح معلمان ماندگار در حال تدوین است


رضامراد صحرایی از تشکیل ستاد راهبری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در هفته جاری خبر داد و گفت: طرح معلمان ماندگار در حال تدوین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در برنامه تلویزیونی پرسشگر با بیان اینکه آموزش و پرورش در تمام خانه ایرانیان است، گفت: در آموزش و پرورش تلاش می کنیم به حاشیه ها نپردازیم تا به کارهای اصلی برسیم.

وی اظهار کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، سندی فاخر، بومی، تربیتی، جهانی اندیش و مبتنی بر تربیت اسلامی و هویت ملی است و تمام اصرار ما بر اجرای سند تحول بنیادین است و برخی از این مسأله ناراحتند.

صحرایی با تأکید بر اینکه باید به ریشه، تاریخ، ملت و فرهنگ کشور برگردیم، خاطرنشان کرد: سند تحول بنیادین 6 ساحتِ اعتقادی، عبادی اخلاقی؛ تربیت اجتماعی و سیاسی؛ زیستی و بدنی؛ زیبایی شناختی و هنری؛ اقتصادی و حرفه ای و علمی و فناورانه دارد و اگر دانش آموزان طبق این ساحت ها تربیت شوند، چه انسان های فرهیخته، غنی، قوی و جامع تربیت خواهند شد.

وی با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش، مسؤولیت نهادی سند تحول بنیادین را دارد، افزود: وزیر آموزش و پرورش باید سالیانه به رییس جمهوری گزارش دهد که وزارتخانه های دیگر چقدر تکالیف شان درباره سند تحول را اجرا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: طرح معلمان ماندگار در حال تدوین است

وزیر آموزش و پرورش: طرح معلمان ماندگار در حال تدوین است