مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 09:352023-11-16اقتصادي

وزیر صمت: قیمت گذاری دستوری از لاستیک برداشته شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس علی آبادی شامگاه چهارشنبه در آیین تجلیل از صنعتگران و معدن کاران برتر چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: - وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به کمبود لاستیک در کشور، عنوان کرد: این کمبود به علت ناترازی در تولید و مصرف به وجود آمده است، بنابراین با کاهش تعرفه واردات تا حدودی مشکل برطرف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس علی آبادی شامگاه چهارشنبه در آیین تجلیل از صنعتگران و معدن کاران برتر چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: آماده ایم تا صدای صنعتگران، معدنکاران صادرکنندگان و فعالان اقتصادی را بشنویم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با ابراز خشنودی از حضور در جمع مردم و فعالان اقتصادی چهارمحال و بختیاری، افزود: قطعا از تولیدات صادرات محور در کشور حمایت می کنیم، چرا که به واسطه عرضه محصولات تولیدی در بازارهای جهانی است که راه موفقیت واقعی طی می شود.

وی با تاکید بر اینکه ارز باید به کسانی اختصاص پیدا کند که ارز را به کشور برمی گردانند، عنوان کرد: باید به دنبال بازارهایی در دنیا باشیم که به کالای تولیدی ما نیاز دارند و اتاق های بازرگانی باید به دنبال بازارهای صادراتی جدید باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت: قیمت گذاری دستوری از لاستیک برداشته شد

وزیر صمت: قیمت گذاری دستوری از لاستیک برداشته شد