مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-15سياسي

انتخابات پیش رو بیانگر عزم راسخ و دشمن شکن مردم است


سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: برگزاری انتخابات آینده در بحث مجلس شورای اسلامی نشانگر عزم راسخ و دشمن شکن مردم در مقابل استکبار و غرب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا رهایی در نشست آبان ماه مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی ضمن اشاره ویژه به سیزدهم آبان ماه و تسخیر لانه جاسوسی گفت: بحث فلسطین بحث اصلی جهان اسلام است و انشاءالله به حول و قوه الهی سرنگونی اسراییل نزدیک و نزدیک تر می شود و انشاءالله به زودی شاهد برچیده شدن این غده سرطانی باشیم.

نبرد اخیر حماس محاسبات دکترین نظامی جهان را نابود کرد در ادامه دکتر خوش چشم، کارشناس مسائل بین الملل در ابتدای سخنرانی خود به نظم جدید جهان اشاره کرد و جنگ ها، اغتشاشات و .

را از عوامل غیر کتمان این مهم دانست.

خوش چشم ادامه داد: در بین سال های 2001 تا 2003 آمریکایی ها دور تا دور ایران را محاصره کردند که این امر امروزه از بین رفته و خود این کشور مجبور شده برای حمایت از اسراییل که پیش قراول او در منطقه بود، اقدام کند.

وی خاطر نشان کرد: ما توانایی ساخت موشک را به حماس و جبهه مقاومت آموختیم و دیگر نیاز به دخالت مستقیم ما نیست و خود حماس می تواند با موشک های نقطه زن بالستیک خود دشمن را مورد حمله قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات پیش رو بیانگر عزم راسخ و دشمن شکن مردم است

انتخابات پیش رو بیانگر عزم راسخ و دشمن شکن مردم است