مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 20:002023-10-29سياسي

اطلاع رسانی امیدافزایی و امیدآفرینی را در جامعه افزایش می دهد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از جمله کارکرد های مهم اطلاع رسانی امیدافزایی و امیدآفرینی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین میرزایی ظهر امروز در اولین همایش روابط عمومی های شورای اسلامی های اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ایجاد زمینه مطلوب در انعکاس اخبار در تمام بخش ها سبب امیدافزایی و امیدآفرینی در بین آحاد جامعه می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از جمله کارکرد های مهم اطلاع رسانی امیدافزایی و امیدآفرینی است، ادامه داد: آنچه که ما در جامعه و شرایط فعلی نیازمند آن هستیم افزایش امید بین مردم با انعکاس اخبار صحیح است.

وی افزود: البته انعکاس خبری موثر و موفق است که دقیق، صحیح، صریح و به هنگام باشد، اگر اطلاع رسانی مطلوبی در مجموعه های استانی شکل بگیرد سبب ایجاد انگیزه بین کارکنان آن مجموعه و سایر مجموعه ها می شود.

میرزایی با اشاره به اینکه موفقیت در این مسیر نیازمند بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود در زمینه اطلاع رسانی و رسانه است، تصریح کرد: از جمله این ظرفیت ها می توان به مردم اشاره کرد، در هر مجموعه ای که شاهد مشارکت مردم بودیم آن مجموعه پویاتر عمل کرده و سبب پیشرفت و دگرگونی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع رسانی امیدافزایی و امیدآفرینی را در جامعه افزایش می دهد

اطلاع رسانی امیدافزایی و امیدآفرینی را در جامعه افزایش می دهد