مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 10:102023-10-28سياسي

برگزاری جشنواره نماز فجر تا فجر


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: کمیته های تخصصی جشنواره ملی نماز فجر تا فجر در استان بوشهر راه اندازی شد.

- ایسنا/بوشهر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: کمیته های تخصصی جشنواره ملی نماز "فجر تا فجر" در استان بوشهر راه اندازی شد.

اصغر جعفری در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره نماز فجر تا فجر افزود: استان بوشهر سال گذشته در جشنواره فجر تا فجر به رتبه برتر کشوری دست یافت و امسال نیز برنامه ریزی مناسبی برای موفقیت استان بوشهر انجام شده است.

وی افزود: از چند ماه پیش، جشنواره علمی ادبی فجر تا فجر آغاز شده و تا 20 آذر فرصت بارگذاری آثار فراهم است.

جعفری تصریح کرد: در استان بوشهر، چهار کمیته شامل کمیته ارزیابی، کمیته علمی، کمیته تعلیم و تربیت و کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی برای این جشنواره راه اندازی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: جشنواره علمی ادبی فجر تا فجر با موضوع ترویج فرهنگ نماز، اجرایی شده و دانش آموزان و دانشجویان و قشر نوجوان و جوان در این عرصه مشارکت می کنند.

جعفری خواستار همکاری خانواده ها برای مشارکت فرزندان در این جشنواره شد و از هنرمندان و نویسندگان و اصحاب رسانه خواست، در اطلاع رسانی این جشنواره اهتمام ورزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره نماز فجر تا فجر

برگزاری جشنواره نماز فجر تا فجر