مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-01اجتماعي

تمهیدات شهرداری بجنورد برای اسکان افراد بی خانمان و کارتن خواب ها


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد از آمادگی سرای مهر شهرداری بجنورد برای میزبانی از نیازمندان، افراد بی خانمان و کارتن خواب ها خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد از آمادگی سرای مهر شهرداری بجنورد برای میزبانی از نیازمندان، افراد بی خانمان و کارتن خواب ها خبر داد.

محمدرضا موفق در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سرای مهر شهرداری بجنورد ظرفیت پذیرش 60 نفر را طی شبانه روز دارد و برای آنها خدمات اولیه را فراهم می کند.

وی ادامه داد: شهر بجنورد به عنوان مرکز استان حدود 70 نفر متکدی دارد اما از آنجایی که از شهرهای دیگر استان نیز برای تکدی گر به بجنورد می آیند، تعداد آن ها به حدود 200 نفر می رسد.

وی افزود: هفته ای سه روز در دو نوبت برای جمع آوری متکدیان و کارتن خواب ها در شهر اقدام می شود و آن ها را به سرای مهر شهرداری منتقل می کنیم.

موفق ادامه داد: این مرکز زیر مجموعه ستاد جمع آوری متکدیان در اداره اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد است و شرایط برای اسکان مناسب افراد بی خانمان و کارتن خواب فراهم است.

به طور مثال، هر کدام از این افراد در بدو ورود به مرکز استحمام کرده و لباس فرم به آن ها داده می شود و برای افراد بی خانمان و شب خواب نیز وعده غذایی گرم شام و صبحانه تدارک دیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات شهرداری بجنورد برای اسکان افراد بی خانمان و کارتن خواب ها

تمهیدات شهرداری بجنورد برای اسکان افراد بی خانمان و کارتن خواب ها