مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-16اقتصادي

برنامه ریزی برای ارائه بسته حمایت از تولید از سوی دولت


در راستای حمایت از تولیدکنندگان استان اردبیل از سوی وزارت صمت برای توزیع بسته حمایت از تولید برنامه ریزی شده که پس از توافق با بانک مرکزی به همراه بسته کنترل تورم در اختیار تولیدکنندگان قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سید حامد عاملی، ظهر امروز در یک صد و شانزدهمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان اردبیل که در سالن جلسات اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد، با اشاره به توزیع بسته حمایت از تولید در بین تولیدکنندگان اظهار کرد: از سوی وزارت صمت بسته حمایت از تولید در کنار بسته کنترل تورم برنامه ریزی شده که پس از توافق با بانک مرکزی به تولیدکنندگان ارائه می شود.

وی بر تصمیم گیری به نفع تولیدکننده تاکید کرد و افزود: در مواردی که ما تصمیم گیرنده و موضوع قابل تفسیر باشد باید مبنای تصمیم گیری در جهت تامین منافع تولیدکنندگان باشد.

استاندار اردبیل با اشاره به وقوع خشکسالی در سال های اخیر گفت: در راستای حمایت از کشاورزان استان، دولت سیزدهم استمهال وام های زیر 500 میلیون ریال را انجام داده بود که با توجه به تداوم خشکسالی ها و متضرر شدن کشاورزان استمهال وام های بالای 500 میلیون ریال نیز در حال بررسی است.

عاملی با بیان اینکه استان اردبیل رتبه نخست در پیشرفت کار مسکن ملی کسب کرده است گفت: نظارت مستمر و محکمی روی مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای ارائه بسته حمایت از تولید از سوی دولت

برنامه ریزی برای ارائه بسته حمایت از تولید از سوی دولت