مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-19سياسي

5 هزار مترمربع به زیربنای کتابخانه های عمومی همدان افزوده شد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 5 هزار و 23 مترمربع به زیربنای کتابخانه های عمومی افزوده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان عاطفه زارعی صبح امروز در همایش انجمن های کتابخانه های عمومی استان با بیان اینکه روز کتابدار را ارج می نهیم اظهار کرد: شعار امسال هفته کتاب، عنوان آینده خواندنی است در نظر گرفته شده که بیانگر میراث فرهنگی به یادگار مانده از گذشتگان و سرمایه ای برای آیندگان است.

  وی با بیان اینکه تمدن فرهنگی ایران و به تبع آن همدان، یک تمدن چند هزار ساله است افزود: حضور مشاهیر و فرهیختگان در استان و آثار به جا مانده از آنها در قالب کتاب، شهرت بین المللی به دنبال داشته است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی همدان یادآور شد: ترویج فرهنگ کتابخوانی، در راستای ایجاد جامعه اندیشه محور از ضروریات است، از سوی دیگر خواندن اجتماعی یعنی همه با هم بخوانیم و بدانیم که خواندن به گروه و طبقه خاص جامعه تعلق ندارد، از اقدامات اولویت دار است.

  وی در بخش دیگر با تاکید بر اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی توسعه زیرساخت های کتاب و کتابخوانی است گفت: امروز کتابخانه های عمومی استان از 9 باب در سال 57 به 118 باب کتابخانه در سال جاری رسیده به این معنا که با توسعه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار مترمربع به زیربنای کتابخانه های عمومی همدان افزوده شد

5 هزار مترمربع به زیربنای کتابخانه های عمومی همدان افزوده شد