مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 19:202023-10-25اقتصادي

واردات سالانه 500 هزار تن برنج از پاکستان


نائب رییس اول اتاق مشترک بازرگانی ایران و پاکستان با اشاره به اینکه سالانه 500 هزار تن برنج از پاکستان به کشور وارد می شود، گفت: تا کنون چند نمایشگاه معرفی ظرفیت های تجاری ایران در پاکستان برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، امان الله شهنوازی در همایش معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های کشور پاکستان در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 80 درصد صادرات ایران به پاکستان از گمرکات استان سیستان و بلوچستان انجام می شود، گفت: سهم استان از این میزان صادرات حدود سه درصد است.

نائب رییس اول اتاق مشترک بازرگانی ایران و پاکستان با بیان اینکه صادرات به کشور پاکستان به چند روش انجام می شود، ادامه داد: به علت تحریم ها بازگشت ارز تا حدودی دشوار شده است و بخشی از صادرات به پاکستان نیز به صورت کوله بری انجام می شود اما باید توجه داشته باشیم پاکستان کشوری مصرفی است و نیاز خود را از طریق واردات تامین می کند.

وی با تاکید بر اینکه استاندارد یک مقوله حاکمیتی است، افزود: در صادرات محصول ملزم هستیم استاندارد را به صورت کامل رعایت کنیم.

شهنوازی با اشاره به اینکه سالانه 500 هزار تن برنج از کشور پاکستان به ایران وارد می شود، خاطرنشان کرد: تا کنون چند نمایشگاه معرفی ظرفیت های تجاری ایران در پاکستان برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات سالانه 500 هزار تن برنج از پاکستان

واردات سالانه 500 هزار تن برنج از پاکستان