مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 10:152023-11-19سياسي

افتتاح 12 طرح خدمت رسانی بسیج سازندگی در استان قزوین


مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از افتتاح 12 طرح خدمت رسانی بسیج سازندگی همزمان با آغاز هفته بسیج در این استان خبر داد.

- سرهنگ مهدی صادق پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به آغاز هفته بسیج و نخستین روز از این هفته با شعار روز بسیج، خدمت رسانی، امیدآفرینی و انعکاس اقدامات گروه های جهادی اظهار کرد: امروز تعدادی از منازل ولی نعمتانی که توسط گروه های جهادی بازسازی بازسازی، تعمیر و از صفر تا صد ساخته شده، افتتاح می شود.

وی افزود: در شهر محمودآباد نمونه جامعه پزشکی که خدمت بی منت ارائه می دهد و در قالب یک گروه جهادی در این شهر به ویزیت رایگان می پردازند.

مسوول بسیج سازندگی استان قزوین ادامه داد: پل ورتوان از توابع بخش رودبار شهرستان شهرستان قزوین که با هزینه خیرین، مساعدت راه و شهرسازی و حمایت بسیج سازندگی استان قزوین ساخته شده، نیز به بهره برداری می رسد.

صادق پور با اشاره به افتتاح 12 طرح خدمت رسانی گروه های جهادی بسیج سازندگی در سطح استان قزوین بیان کرد: این خدمات رسانی در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در حال انجام است و تمام اقدامات بسیج سازندگی در راستای ایجاد امید و خدمت رسانی می باشد که فلسفه وجودی بسیج محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 12 طرح خدمت رسانی بسیج سازندگی در استان قزوین

افتتاح 12 طرح خدمت رسانی بسیج سازندگی در استان قزوین