مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 19:502023-11-06فرهنگي

توضیح ایسنا درباره دلخوری خانواده «گلپا» از یک خبر


در پی درگذشت اکبر گلپایگانی «گلپا» خبرگزاری ایسنا، خبری را درباره جزییات خاکسپاری این هنرمند منتشر کرد که گویا موجب دلخوری خانواده آن مرحوم شده است که در همین راستا ایسنا توضیحاتی را منتشر می کند.

- در پی درگذشت اکبر گلپایگانی گلپا خبرگزاری ایسنا، خبری را درباره جزییات خاکسپاری این هنرمند منتشر کرد که گویا موجب دلخوری خانواده آن مرحوم شده است که در همین راستا ایسنا توضیحاتی را منتشر می کند.

روز گذشته خبرنگار موسیقی ایسنا با محمد گلریز (برادر مرحوم اکبر گلپایگانی) تماسی حاصل کرد تا از جزییات مراسم خاکسپاری این هنرمند فقید مطلع شود.

در همین راستا محمد گلریز آغاز مراسم رهسپاری این هنرمند را به خانه ابدی، ساعت 8:30 از مقابل منزل او اعلام کرد و باوجود پرسش خبرنگار ایسنا درباره وجود داشتن مانع برای اعلام محل زندگی خانواده آن مرحوم در خبر، این امر را بلامانع دانست.

همچنین خبرنگار ایسنا از گلریز جویا شد که آیا امکان حضور عامه مردم در مقابل منزل این هنرمند فقید وجود دارد یا تنها باید در بهشت زهرا (س) حضور به عمل آورند این خواننده، این امر را هم بلامانع خواند.

اما اکنون به نظر می رسد که ذکر محل زندگی خانواده اکبر گلپایگانی فقید در خبر ایسنا موجب دلخوری خانواده این هنرمند شدهاست که در این راستا اطلاعیه ای ا منتشر کرده و اعلام کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح ایسنا درباره دلخوری خانواده «گلپا» از یک خبر

توضیح ایسنا درباره دلخوری خانواده «گلپا» از یک خبر