مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-04سياسي

رسیدگی ویژه به پرونده های حقوقی شرکت توسعه گردشگری در اردبیل


اعضای هیات مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران ضمن دیدار با رییس کل دادگستری استان اردبیل، پرونده های این شرکت در دستگاه قضایی را پیگیری کردند.

- در دیدار اعضای هیات مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران با رییس کل دادگستری مطرح شد رسیدگی ویژه به پرونده های حقوقی شرکت توسعه گردشگری در اردبیل ایسنا/اردبیل اعضای هیات مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران ضمن دیدار با رییس کل دادگستری استان اردبیل، پرونده های این شرکت در دستگاه قضایی را پیگیری کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین حسین کثیرلو رییس کل دادگستری استان اردبیل در این دیدار ضمن ابراز امیدواری برای رونق گرفتن گردشگری در استان، اظهار کرد: مطالبه و تأکید ما این است که شرکت های دولتی در راستای پیگیری امور حقوقی تعامل عملی و کارکردی با مجموعه های قضایی داشته باشند.

کثیرلو افزود: متأسفانه در کارهای دولتی و خصوصاً هیات امنایی و در تدوین قراردادهای اولیه دقت نمی شود، گاهاً در بنگاه ها قراردادها به گونه ای نوشته می شود که ممکن است هر قاضی یک استنباط خاصی از آن داشته باشد و تا زمانی که این سبک در بنگاه ها تصحیح نشود، شاهد ایجاد مشکلات حقوقی خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی ویژه به پرونده های حقوقی شرکت توسعه گردشگری در اردبیل

رسیدگی ویژه به پرونده های حقوقی شرکت توسعه گردشگری در اردبیل