مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-19بين الملل

فریاد «مرگ بر اسراییل» و «فلسطین آزاد خواهد شد» هزاران پاکستانی در «لاهور»


ده ها هزار شهروند پاکستانی روز یکشنبه با حضور در خیابان های «لاهور» دومین شهر بزرگ پاکستان، با سر دادن شعار های ضد صهیونیستی، همبستگی خود را با مردم غزه نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با ادامه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه، ده ها هزار شهروند پاکستانی روز یکشنبه با حضور در خیابان های لاهور دومین شهر بزرگ پاکستان، همبستگی خود را با مردم غزه نشان دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی در این تجمع عظیم مردمی معترضان از جمله زنان و کودکان، نزدیک دانشگاه پنجاب تجمع و با تکان دادن پرچم های سه رنگ فلسطین و بستن سربندهایی که روی آن شعار لبیک یا غزه حک شده بود، به سمت میدان کالما حرکت کردند.

این راهپیمایی توسط جماعت اسلامی حزب اصلی مذهبی، سیاسی پاکستان سازماندهی شد و بیش از 100000 نفر در این تظاهرات شرکت کردند.

  بر اساس این گزارش، شعارهای فلسطین آزاد خواهد شد ، مرگ بر اسراییل و کشتن فلسطینیان را متوقف کنید از جمله شعارهایی بود که بر روی دست نویس هایی که توسط معترضان حمل می شد، مشاهده شد.

دفتر اطلاع رسانی دولت حماس در غزه  اعلام کرد که رژیم صهیونیستی بیش از هزار و 300 کشتار علیه ساکنان غزه انجام داده است که در پی آن، 12 هزار و 300 نفر به شهادت رسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریاد «مرگ بر اسراییل» و «فلسطین آزاد خواهد شد» هزاران پاکستانی در «لاهور»

فریاد «مرگ بر اسراییل» و «فلسطین آزاد خواهد شد» هزاران پاکستانی در «لاهور»