مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-07حوادث

استفاده از لوله های آکاردئونی برای لوله بخاری مناسب نیست


مدیر منطقه ششم عملیات آتش نشانی مشهد با توجه به آغاز فصل سرما نسبت به چک کردن مسیر دودکش ها و استفاده از لوله بخاری مناسب هشدار داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر منطقه ششم عملیات آتش نشانی مشهد با توجه به آغاز فصل سرما نسبت به چک کردن مسیر دودکش ها و استفاده از لوله بخاری مناسب هشدار داد.

مرتضی حکم آبادی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: استفاده از گاز شهری به عنوان سوخت پاک حساب می شود، اما سهل انگاری در استفاده از آن می تواند عواقب خطرناک و دلخراشی به دنبال داشته باشد بنابراین با توجه به اغاز فصل سرما رعایت نکات ایمنی در زمینه دودکش ها لازم است.

وی افزود: گاز حاصل از سوختن بخاری گاز منواکسید کربن است که میل ترکیبی این گاز با خون 300 برابر است و اگر در محیط پخش شود بسته به میزان غلظت آن، باعث مسمومیت شدید و بعضا مرگ می شود که برای جلوگیری از این عواقب خطرناک لازم است که شهرندان قبل از نصب بخاری، مسیر دودکش را چک کنند.

حکم آبادی اظهار کرد: شهروندان قبل از اینکه بخاری را نصب و راه اندازی کنند، حتما مسیر دودکشها را چک کنند که به این منظور می توانند کلاهک H را برداشته و یک وزنه داخل مسیر انداخته و مسیر را چک کنند و یا اینکه از پایین یک آینه را در دهانه مسیر قرار داده و نور بالا را ببینند، مسیر دودکش باید کاملا باز باشد که عمل مکش به درستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از لوله های آکاردئونی برای لوله بخاری مناسب نیست

استفاده از لوله های آکاردئونی برای لوله بخاری مناسب نیست