مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-04سياسي

سیـــاســــت و مسأله فلســطیــن


انجمن علمی دانشجویی علوم سیاسی دانشگاه تهران با همکاری مرکز مطالعات عالی بین المللی، نشست «سیاست و مسأله فلسطین» را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی علوم سیاسی دانشگاه تهران با همکاری مرکز مطالعات عالی بین المللی، نشست سیاست و مسأله فلسطین را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این نشست سه شنبه 16 آبان ماه ساعت 13، با سخنرانی کارشناسان و اساتید روابط بین الملل، در سالن مرحوم عنایت دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار می شود.

تاثیرات امنیتی و بین المللی جنگ غزه ، تجربه زندگی فلسطینیان در سرزمین های اشغالی ، فلسطین و تاملی بر سینمای مقاومت ، ریشه های الهیاتی صهیونیسم در یهودیت و بررسی بحران های امنیتی و بی ثباتی در جامعه اسراییل از جمله موضوعاتی است که در این برنامه محور بررسی و گفت وگو قرار می گیرد.

دکتر ابوالفضل بازرگان ـ کارشناس روابط بین الملل، دکتر محمد ملاعباسی ـ هیئت علمی جامعه شناسی دانشگاه علامه طباطبایی، امین حامی خواه ـ پژوهشگر فلسفه و منتقد سینما، مهدی فدایی مهربانی ـ هیئت علمی علوم سیاسی دانشگاه تهران و وحیده احمدی ـ هیئت علمی پژوهشکده مطالعات راهبردی، در این نشست سخنرانی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیـــاســــت و مسأله فلســطیــن

سیـــاســــت و مسأله فلســطیــن