مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 18:002023-11-02سياسي

30 خیابان مسکن مهر لار مزین به نام شهدا شد


فاز دوم نامگذاری معابر مسکن مهر شهر لار انجام و در این فاز 30 خیابان مسکن مهر پشت به نام شهدای دانش آموز لارستان مزین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، اصغر فرودی اظهار داشت: فاز دوم نامگذاری معابر مسکن مهر واقع در پشت اداره کل راه و شهرسازی لارستان به نام شهدای دانش آموز، همزمان با سالروز شهادت شهید محمد حسین فهمیده، روز نوجوان و بسیج دانش آموزی ، به همت روابط عمومی شهرداری انجام و در این فاز 30 خیابان این منطقه به نام شهدای دانش آموز لارستان مزین شد.

فرودی دراین راستا با بیان اینکه ما مدیون شهدا هستیم، گفت: باید نام شهدا زنده نگه داشته شود و یکی از راه های گرامیداشت و ادای احترام به نام شهدای کشور و به ویژه شهدای دانش آموز، مزین شدن معابر و کوچه ها به نام این شهداست.

شهردار لار با تاکید بر اجرای این مهم در معابر و محلات شهر لار به عنوان اولویت برنامه های مدیریت شهری گفت: 305 شهید از این شهرستان لارستان تقدیم میهن و انقلاب اسلامی شده که افتخاری بزرگ برای مردم این خطه شهید پرور ایران اسلامی است و مدیریت شهری نیز در تکریم و گرامیداشت شهدای عزیز کشورمان از طریق نامگذاری اماکن و معابر اهتمام ویژه دارد.

این مدیر شهری با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان و شهدای سرافراز برای پاسداری از میهن و ارزش های انقلاب اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 خیابان مسکن مهر لار مزین به نام شهدا شد

30 خیابان مسکن مهر لار مزین به نام شهدا شد