مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-18سياسي

راهبرد انتخاباتی نظام


با توجه به آنکه ارقام مربوط به نتایج در انتخابات، همواره بازخورد و انعکاس قابل توجهی در رسانه های داخلی و خارجی داشته و کارشناسان سیاسی و اجتماعی آن را محل تحلیل خود قرار می دهند، - با توجه به آنکه ارقام مربوط به نتایج در انتخابات، همواره بازخورد و انعکاس قابل توجهی در رسانه های داخلی و خارجی داشته و کارشناسان سیاسی و اجتماعی آن را محل تحلیل خود قرار می دهند، برگزاری انتخابات پر شور می تواند مظهر قدرت ملی و بازدارنده از فشار دشمنان باشد که تضمین کننده آینده کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، راهبرد انتخاباتی نظام عنوان سرمقاله روزنامه صبح نو است که در ادامه می خوانید: مشارکت حداکثری یکی از شاخصه های انتخابات های جمهوری اسلامی بوده که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب نیز قرار داشته است.

سابقه انتخابات در سال ها و دهه های اخیر هم نشان داده که برای نظام سیاسی کشور مشارکت مردم فی نفسه اهمیت دارد.

از همه مهم تر آنکه راه ایجاد تغییرات به شکل معقول و منطقی، حضور پای صندوق های رأی و ایجاد تغییرات به شکل مسالمت آمیز و اعمال حق رأی مردم از طریق صندوق های رأی است.

چهلمین انتخابات در تاریخ انقلاب 44ساله کشورمان هم قرار است در روزهای پایانی سال 1402 برگزار شود تا نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری با رأی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد انتخاباتی نظام

راهبرد انتخاباتی نظام