مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-11اقتصادي

آمار ورزشکاران قهرمان استانی و ملی اردستان افزایش یافته است


آمار ورزشکاران قهرمان استانی و ملی شهرستان اردستان نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده و در شش ماه اول سال جاری حدود 57 نفر ورزشکار قهرمان داشتیم.

- سید محمد هادی احمدی طبا، فرماندار اردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردستان، اظهار داشت: هیأت های ورزشی و ورزشکاران در شهرستان اردستان از حمایت های صنایع و معادن برخوردار شده اند و به نوعی می توان گفت معدن داران حامیان مالی ورزشکاران اردستانی شده که ورزشکاران نیز در این راستا مدال آوری هایی داشته اند.

وی افزود: آمار ورزشکاران قهرمان شهرستان اردستان در سطح استان اصفهان نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده و در سال 1400 حدود 8 نفر قهرمان ملی و استانی داشتیم اما در سال 1401 این آمار به حدود 158 نفر قهرمان رسید.

احمدی طبا تصریح کرد: در شش ماه اول سال جاری حدود 57 نفر ورزشکار قهرمان در سطح استان و ملی در رشته های مختلف داشتیم همچنین در برخی موارد برای اولین بار ورزشکاران اردستان عنوان های انتخابیه تیم ملی را کسب کردند.

فرماندار اردستان خاطرنشان کر د: استخر آبشار اردستان که عملیات تعمیرات و بازسازی آن آغاز شده امید می رود در فاز اول تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد تا مورد استفاده جوانان و نوجوانان قرار گیرد و تامین اعتبار برای بازسازی بخش های باقی مانده نیز انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار ورزشکاران قهرمان استانی و ملی اردستان افزایش یافته است

آمار ورزشکاران قهرمان استانی و ملی اردستان افزایش یافته است