مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-05اجتماعي

خط ملی اعتیاد را بشناسیم


رییس اداره بهزیستی شهرستان طارم گفت: افراد با شماره گیری خط ملی اعتیاد می توانند از راهنمایی و مشاوره تلفنی در زمینه پیشگیری و درمان اعتیاد به صورت رایگان و سریع بهره مند شوند.

- ایسنا/زنجان رییس اداره بهزیستی شهرستان طارم گفت: افراد با شماره گیری خط ملی اعتیاد می توانند از راهنمایی و مشاوره تلفنی در زمینه پیشگیری و درمان اعتیاد به صورت رایگان و سریع بهره مند شوند.

مهرداد شریفی در گفت وگو با ایسنا، درباره اجرای کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد در شهرستان طارم، اظهار کرد: بهزیستی شهرستان طارم نیز همزمان با سایر ادارات استان در زمینه پیشگیری از اعتیاد برنامه های مختلفی داشته که توسط دو مرکز مثبت زندگی و یک مرکز نگهداری از بیماران اعتیاد با توزیع بروشور، پوستر و پخش موشن گرافی در هر سه بخش شهرستان طارم انجام داده است.

وی افزود: بروشورها و آگاه سازی ها در زمینه والد آگاه - فرزند ایمن، چگونه دوست فرزند خود را بشناسیم، معرفی خط ملی اعتیاد و .

در مسیرهای پرتردد و فضای مجازی پخش و نصب شده و در زمینه پیشگیری از اعتیاد و آگاه سازی و نقش خانواده در پیشگیری نیز کلاس های آموزشی نیز برگزار می شود.

این مسئول درخصوص خط ملی اعتیاد نیز تصریح کرد: امکان تماس گیری با خط ملی اعتیاد با شماره 09628 بدون پیش شماره از تمامی نقاط کشور از 8 صبح تا 8


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط ملی اعتیاد را بشناسیم

خط ملی اعتیاد را بشناسیم