مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-11اقتصادي

برقراری پروازهای جدید یاسوج به تهران از 26 آبان ماه


مدیر فرودگاه بین المللی یاسوج از برقراری پرواز مستقیم یاسوج به تهران و بالعکس از 26 آبان ماه امسال خبر داد.

- برقراری پروازهای جدید "یاسوج به تهران" از 26 آبان ماه ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر فرودگاه بین المللی یاسوج از برقراری پرواز مستقیم "یاسوج به تهران و بالعکس" از 26 آبان ماه امسال خبر داد.

عنایت الله انصاری فرد ، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به عملکرد فرودگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد در 6 ماهه نخست امسال گفت: در این مدت 233 پرواز از این فرودگاه توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام شد.

وی با بیان اینکه در این مدت 17 هزار و 902 نفر مسافر از فرودگاه یاسوج جابجا شدند، اظهارکرد: همچنین در 6 ماهه سال جاری 150 هزار و 374 کیلوگرم بار از این فرودگاه ارسال و یا پذیرش شده است.

مدیر فرودگاه بین المللی یاسوج تاکید کرد: از 26 آبان ماه 1402 تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج در هفته دو برابر خواهد شد و روزهای شنبه و دوشنبه و چهارشنبه و جمعه توسط شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران به یاسوج و بالعکس پرواز برقرار خواهد شد.

انصاری فرد بیان کرد: با توجه به اینکه سیستم فروش آن شرکت باز شده لازم است مردم و مسئولان محترم جهت مسافرت های خود برنامه ریزی و خرید بلیط انجام دهند تا با استقبال و تکمیل ظرفیت هواپیماها بتوانیم در جهت حفظ و افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری پروازهای جدید یاسوج به تهران از 26 آبان ماه

برقراری پروازهای جدید یاسوج به تهران از 26 آبان ماه