مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 16:452023-11-04سياسي

مدرس حوزه و دانشگاه: به دنبال تحول نوین نظم جهانی در منطقه هستیم


یک مدرس حوزه و دانشگاه با بیان اینکه به دشمنان اعلام می کنیم دوشادوش مردم غزه و فلسطین هستیم، ادامه داد: ما به دنبال تحول و نظم نوین جهانی و فرهنگی هستیم که حاج قاسم به ما آموخت و به شما می گوییم این وحشت را در خود داشته باشید و با این وحشت بمیرید.

- ایسنا/مازندران یک مدرس حوزه و دانشگاه با بیان اینکه به دشمنان اعلام می کنیم دوشادوش مردم غزه و فلسطین هستیم، ادامه داد: ما به دنبال تحول و نظم نوین جهانی و فرهنگی هستیم که حاج قاسم به ما آموخت و به شما می گوییم این وحشت را در خود داشته باشید و با این وحشت بمیرید.

رضا حیدریان امروز در مراسم راهپیمایی 13 آبان شهرستان بابل اظهار کرد: آنچنان دشمنان به خواری و زبونی رسیدند و در مسیر باطل خود وحشت زده شده اند که سخنگوی رژیم منحوس و غاصب صهیونست می گوید آنقدر وحشت زده بودیم که حتی به خود اجازه ندادیم سخنرانی حسن نصرالله را به صورت زنده بشنویم.

وی با اشاره به اینکه حتی نمی توان اسراییل را امپریالیست نامید، افزود: امپریالیسم جهانی مرز و محدوده دارد ولی اینها مرز ندارند؛ چون فرزند ناخلف استکبار جهانی هستند.

این مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه اسلام جغرافیا و مرز ندارد، هر جا که ندای مظلوم و خدا خواهی بلند باشد آنجا مرز ماست، تصریح کرد: بنا به تعبیر رهبری، مرگ برآمریکا شعار نیست؛ بلکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرس حوزه و دانشگاه: به دنبال تحول نوین نظم جهانی در منطقه هستیم

مدرس حوزه و دانشگاه: به دنبال تحول نوین نظم جهانی در منطقه هستیم