مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 12:152023-10-25ورزشي

رییس هیات فوتبال گیلان عضو مجمع سازمان لیگ فوتبال شد


قربانعلی الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان با کسب آرای اعضای مجمع سازمان لیگ فدراسیون فوتبال کشور به عضویت جدید این مجمع درآمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، انتخابات اعضای مجمع سازمان لیگ فوتبال ایران با حضور روسای هیات های فوتبال استان های کشور در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار شد که قربانعلی الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان با کسب 6 رای عضو این مجمع شد.

  مجمع سازمان لیگ فوتبال با 15 عضو که یکی از ارکان مهم و تاثیر گذار در فوتبال کشور است که طی مرحله نخست این انتخابات و در بین هیات های استانی که تیم های لیگ برتری و لیگ یکی حضور داشتند برگزار شد.

  همچنین رحیم درزی خلردی از مازندران با 10 رای، عبدالکاظم طالقانی از خوزستان با 9 رای، محمدرضا غفاری از استان مرکزی با 8 رای و ” جواد ششگلانی” از آذربایجان شرقی با 8 رای، حسین باجیوند از قزوین با 6 رای عضو مجمع سازمان لیگ فوتبال ایران شدند.

  6 عضو از روسای هیات های فوتبال (4عضو لیگ برتر-2 عضو لیگ یک) 6عضو از مدیران تیم های لیگ برتری و لیگ یکی و رییس، نائب رییس و دبیرکل فدراسیون فوتبال 15 عضو مجمع سازمان لیگ فوتبال ایران خواهند بود که پس از انتخاب تمامی اعضا، انتخابات هیات رییسه سازمان لیگ از میان این 15 عضو برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیات فوتبال گیلان عضو مجمع سازمان لیگ فوتبال شد

رییس هیات فوتبال گیلان عضو مجمع سازمان لیگ فوتبال شد