مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 08:252023-11-15سياسي

کارگردان نماهنگ مهر شکست: دشمن در رسانه ها جای شهید و جلاد را تغییر می دهد


دشمن صهیونیستی توسط تبلیغات رسانه ای خود جریان غزه را کاملاً وارونه نشان داده و جای شهید و جلاد در رسانه ها عوض می کند.

- فرهاد ارزنلو در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به انتشار نماهنگ مهر شکست اظهار داشت: نماهنگ مهر شکست متشکل از یک گروه 5 نفره اعم از شاعر: افشین علاء، آهنگ و تنظیم: مهدی بابازاده، تصویربردار: محمد عظیمی، تدوین: هادی عباس زاده تهیه شده و خوانندگی و کارگردانی این اثر نیز که بر عهده بنده بود تولید شد.

وی افزود: شروع این کار کاملا به صورت خودجوش بود، یعنی کسی یا نهادی سفارش و توصیه ای برای ساخت همچین نماهنگی نداده بودند، ولی بعد از شروع کار در حوزه شعر و موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی حمایتشان را اعلام کردند.

ارزنلو با بیان اینکه اینطور کارها اصولاً هزینه های بسیار زیادی دارند تصریح کرد: در این پروژه واقعاً همه اعضای گروه جهادی پای کار آمدند و حدود 10 میلیون تومان هزینه های جاری برای تولید این اثر بود.

وی با اشاره به انگیزه تولید این اثر هنری گفت: در همان روزهای اولیه که اتفاق اخیر غزه و عملیات طوفان الاقصی پیش آمد، هم خیلی ناراحت شدیم و هم احساس تکلیف کردیم، برای اینکه کاملا برایمان روشن بود که دشمن توسط تبلیغات رسانه ای خود جریان غزه را کاملاً وارونه نشان داده و جای شهید و جلاد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگردان نماهنگ مهر شکست: دشمن در رسانه ها جای شهید و جلاد را تغییر می دهد

کارگردان نماهنگ مهر شکست: دشمن در رسانه ها جای شهید و جلاد را تغییر می دهد