مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-16اقتصادي

طرح هادی روستایی برای 42 هزار روستای بالای 20 هزار خانوار تهیه شده است


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مسکن تاکنون چند کار محوری نظیر تهیه طرح های هادی روستایی انجام داده است که در سطح کشور برای 42 هزار روستای بالای 20 هزار خانوار طرح هادی تهیه شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مسکن تاکنون چند کار محوری نظیر تهیه طرح های هادی روستایی انجام داده است که در سطح کشور برای 42 هزار روستای بالای 20 هزار خانوار طرح هادی تهیه شده است.

غلامرضا صالحی 25 آبان ماه در سفر به چهارمحال و بختیاری، در آیین تامین زمین و آماده سازی پروژه و طرح نهضت ملی مسکن در روستاهای این استان، اظهار کرد: از جمله موارد توسعه پایدار می توان به امنیت غذایی، مهاجرت معکوس، توسعه پایدار در کشورها، بازسازی توان اقتصادی کشورها، بازسازی ظرفیت های تولیدی اشاره کرد که همه این موارد در گرو توجه به روستا است که دستگاه های متعددی هم در این خصوص فعالیت می کنند.

وی افزود: یکی از این دستگاه ها بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، شاید تعدد دستگاه های متولی در روستاها در ابعاد مختلف مفید باشد، اما موازی کاری هایی هم صورت می گیرد که در برخی موارد بروکراسی اداری را برای مردم رقم می زند.

صالحی تصریح کرد: بنیاد مسکن تاکنون چند کار محوری نظیر تهیه طرح های هادی روستایی انجام داده است که در سطح کشور برای 42 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هادی روستایی برای 42 هزار روستای بالای 20 هزار خانوار تهیه شده است

طرح هادی روستایی برای 42 هزار روستای بالای 20 هزار خانوار تهیه شده است