مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 15:502023-11-06سياسي

چگونه ضریب نفوذ کتاب را افزایش دهیم؟


راه های مختلفی برای افزایش ضریب نفوذ کتاب در جامعه وجود دارد که به چند مورد آن می پردازم؛ ترویج فرهنگ مطالعه؛ ایجاد فرهنگ مطالعه در مدارس، - دانشگاه ها و خانه می تواند به تشویق مطالعه و افزایش ضریب نفوذ کتاب در جامعه کمک کند.

این را می توان با تبدیل خواندن به یک عادت روزانه، ایجاد فضای مطالعه، رفتن به کتابخانه، اجازه دادن به کودکان و نوجوانان و جوانان برای انتخاب آنچه می خواهند بخوانند و ارائه پشتیبانی و آموزش مداوم به کارکنان برای حمایت از خوانندگان، ایجاد کرد.

یک استاد ارتباطات می گوید: ترویج فرهنگ مطالعه؛ ایجاد فرهنگ مطالعه در مدارس، دانشگاه ها و خانه می تواند به تشویق مطالعه و افزایش ضریب نفوذ کتاب در جامعه کمک کند.

همچنین بازاریابی کتاب های الکترونیک و فراهم کردن امکان دسترسی به کتاب می تواند به افزایش ضریب نفوذ کتاب در جامعه کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا آذری، استاد ارتباطات در گفت وگویی در پاسخ به این سوال که با توجه به گسترش تکنولوژی های روز و فناوری های جدید آیا کتاب هنوز می تواند به مثابه یک رسانه برای جامعه کارکرد داشته باشد؟ بیان کرد: با وجود گسترش فناوری های روز و جدید، کتاب ها همچنان می توانند به عنوان رسانه عامه پسند و توده گرای مستقل برای جامعه عمل کنند؛ درحالی که پلتفرم های مطالعه دیجیتال محبوبیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه ضریب نفوذ کتاب را افزایش دهیم؟

چگونه ضریب نفوذ کتاب را افزایش دهیم؟