مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-02اقتصادي

بهره برداری و آغاز ساخت 355 پروژه راهداری در کردستان


مراسم بهره برداری و آغاز ساخت 355 پروژه راهداری کردستان روز پنجشنبه در قالب دومین سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به این استان با حضور وزیر راه و شهرسازی در دهگلان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهگلان، وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 355 پروژه راهداری در کردستان، با اشاره به اینکه امروز نزدیک به یک هزار و 100 میلیارد تومان پروژه راهداری در کردستان به بهره برداری رسید، گفت: همچنین 25 میلیارد ریال پروژه جدید در حوزه راه استان کردستان تعریف شد که عملیات اجرایی آن ها آغاز می شود.

مهرداد بذرپاش افزود: در این سفر مقرر شد در 37 روستای بالای 100 خانوار استان کردستان که از راه آسفالته برخوردار نیستند، 148 کیلومتر راه آسفالت تا سال آینده به بهره برداری برسد.

وی در ادامه با اشاره به هدف گذاری رفع 870 نقطه حادثه خیز در کشور گفت: هشت نقطه حادثه خیز در استان کردستان تا 2 ماه آینده رفع می شود و دیگر نقاط نیز تا قبل از پایان سال و سفرهای نوروزی اصلاح یا برطرف خواهند شد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بخش دیگری از پروژه های راهداری استان مربوط به تعریض بود که عملیات اجرایی مسیر دهگلان - بلبان آباد که در چند قطعه تعریف شده و مرحله نخست آن 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری و آغاز ساخت 355 پروژه راهداری در کردستان

بهره برداری و آغاز ساخت 355 پروژه راهداری در کردستان