مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-04سياسي

القاصی: همه دستگاه ها در حوزه امر به معروف و نهی از منکر سهیم اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران با دادگستری کل استان تهران با حضور علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران، - رییس کل دادگستری استان تهران گفت: هیچ شخص و دستگاهی نسبت به مقوله امر به معروف و نهی از منکر معاف از مسئولیت نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران با دادگستری کل استان تهران با حضور علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران، جمعی از مسئولان قضایی استان و روح الله مومن نسب دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران برگزار شد.

رییس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر اینکه هیچ شخص و دستگاهی نسبت به مقوله امر به معروف و نهی از منکر معاف از مسئولیت نیست، گفت: تصمیمات قضایی ضمن متنبه کردن شخص مرتکب باید سبب اصلاح و باز اجتماعی کردن اشخاص شود و بر همین اساس در تعیین مسئولیت کیفری باید به شخصیت، احوالات و انگیزه شخص مرتکب توجه شود.

گستردگی دایره شمولیت مقوله امر به معروف و نهی از منکر علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران در این نشست با اشاره به گستردگی دایره شمولیت مقوله امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: نباید مقوله امر به معروف و نهی از منکر را صرفاً محدود و محصور در یک زمینه خاص کرد؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

القاصی: همه دستگاه ها در حوزه امر به معروف و نهی از منکر سهیم اند

القاصی: همه دستگاه ها در حوزه امر به معروف و نهی از منکر سهیم اند