مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 19:152023-10-29بين الملل

تازه ترین جزییات آخرین روزهای مسعود رجوی قبل از مرگ


مسعود رجوی پس از حمله آمریکا به عراق در یکی از عملیات های نیروهای آمریکایی از ناحیه پا و صورت دچار جراحت شدید می شود و به همین خاطر از حضور در انظار عمومی اجتناب می کرده است.

- مسعود رجوی درحالی در سال 1399 مُرده است که پیش از آن به دلیل پیشرفت بیماری دیابت مجبور به قطع پا شده و بینایی خود را نیز از دست داده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ برخی منابع خبری اعلام کردند، مسعود رجوی 3 سال قبل در سال 1399 بر اثر بیماری و سکته قلبی مرده است.

بنا براین گزارش، مسعود رجوی پس از حمله آمریکا به عراق در یکی از عملیات های نیروهای آمریکایی از ناحیه پا و صورت دچار جراحت شدید می شود و به همین خاطر از حضور در انظار عمومی اجتناب می کرده است.

او پس از مدتی به دلیل وضعیت نامناسبی که برای اختفا در کشور اردن (پس از فرار از عراق) داشت، به بیماری قند و فشار خون مبتلا شده بود و ترس ناشی از افشای محل اختفای او، مانع از درمان بیماری اش در مراکز درمانی شده بود.

با تشدید بیماری دیابت، مسعود رجوی بینایی خود را نیز از دست می دهد و یکی از پاهای او هم قطع می شود.

در اوایل دهه 90، به دنبال تلاش منافقین برای فرار از عراق (به دلیل فشارهای متعدد نیروهای مردمی عراق و حملات ایران به مقر اشرف)، منافقین برای خروج از عراق و انتقال به آلبانی، نیازمند خروج از لیست تروریستی وزارت خارجه آمری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین جزییات آخرین روزهای مسعود رجوی قبل از مرگ

تازه ترین جزییات آخرین روزهای مسعود رجوی قبل از مرگ