مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 09:122023-11-04سياسي

هم صدایی مردم سیستان و بلوچستان در روز مبارزه با استکبار سنیزی


مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان همگام با سایر هموطنان با حضور گسترده امروز شنبه در راهپیمایی 13 آبان برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر افتخار این سرزمین رقم زدند و عظمت و اقتدار ایران اسلامی و اتحاد و همبستگی ملت را به نمایش گذاشتند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان همگام با سایر هموطنان با حضور گسترده امروز شنبه در راهپیمایی 13 آبان برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر افتخار این سرزمین رقم زدند و عظمت و اقتدار ایران اسلامی و اتحاد و همبستگی ملت را به نمایش گذاشتند.

13 آبان روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی طلیعه دار و تجلی سه واقعه مهم تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه، به خاک خون کشیدن دانش آموزان توسط مزدوران رژیم ستم شاهی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان انقلابی پیرو خط امام در تاریخ معاصر ایران اسلامی است که هر ساله باشکوه تر از سالهای قبل در سراسر سرزمین نخل و آفتاب برگزار شد تا بدخواهان نظام صحنه های با شکوهی از عشق و ارادت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را در این دیار نظاره گر باشند.

مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان که همواره در گذر زمان شاهد توطئه ها و ترفندهای مختلف دشمنان و بدخواهان برای ضربه زدن به نظام اسلامی در این خطه از ایران بزرگ بوده اند یک بار دیگر با وحدت و همدلی دوشادوش هم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم صدایی مردم سیستان و بلوچستان در روز مبارزه با استکبار سنیزی

هم صدایی مردم سیستان و بلوچستان در روز مبارزه با استکبار سنیزی