مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 17:552023-11-04سياسي

70 درصد ترانزیت کشور از مبادی مناطق آزاد و ویژه اتفاق می افتد


دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: بیش از 70 درصد ترانزیت کشور از مبادی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اتفاق می افتد و به نوعی می توان گفت اغلب مبادی خروجی و ورودی ما یا منطقه آزاد و یا منطقه ویژه اقتصادی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الله عبدالملکی عصر امروز در شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: شاخص اجرای اقتصاد مقاومتی رفاه است و عنصر کلیدی و رکن کلیدی برای تحقق این مهم رونق تولید است.

وی تصریح کرد: عمق سیاست اقتصاد مقاومتی تولید است و به همین منظور رهبر معظم انقلاب چندین سال است بر ضرورت توجه به این حوزه تولید تاکید می فرمایند.

عبدالملکی اضافه کرد: رشد تولید، ارزش سرمایه، ارزش کار، کالای داخلی، کالای ایرانی، دانش بنیان همه و همه ابعاد مختلف عنصر تولید است.

وی با بیان اینکه تولید قبل از اینکه منجر به رفاه شود چند اثر مهم دارد، افزود: تولید مهارکننده تورم است، با افزایش تولید، تورم به صورت پایدار مهار می شود، تولید مقاوم کننده اقتصاد کشور در برابر تحریم ها و بسترساز ایجاد اشتغال است.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه صنعتی کشور تصریح کرد: تولید تامین کننده بودجه دولت است بدون اینکه بار مالیاتی را افزایش دهید درآمدهای مالیاتی بر اساس افزایش تولید افزایش پیدا می کند و نیاز به صادرات نفت خام کاهش پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد ترانزیت کشور از مبادی مناطق آزاد و ویژه اتفاق می افتد

70 درصد ترانزیت کشور از مبادی مناطق آزاد و ویژه اتفاق می افتد