مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 17:002023-11-01بين الملل

بازگشت 3 هزار افغانستانی از ایران به کشورشان


وزارت مهاجرین و عودت کنندگان افغانستان اعلام کرد: در روز گذشته (سه شنبه 9 آبان) 3 هزار و 608 مهاجر افغان به طور داوطلبانه و نیز به دلیل نداشتن مدارک قانونی به کشورشان بازگردانده شدند.

- وزارت مهاجرین و عودت کنندگان افغانستان اعلام کرد: در روز گذشته (سه شنبه 9 آبان) 3 هزار و 608 مهاجر افغان به طور داوطلبانه و نیز به دلیل نداشتن مدارک قانونی به کشورشان بازگردانده شدند.

وزارت مهاجرین افغانستان اعلام کرد در ادامه روند بازگشت مهاجرین افغان از ایران بیش از 3 هزار و 600 نفر دیگر به این کشور بازگشتند.

به گزارش  تسنیم، وزارت مهاجرین و عودت کنندگان افغانستان اعلام کرد: در روز گذشته (سه شنبه 9 آبان) 3 هزار و 608 مهاجر افغان به طور داوطلبانه و نیز به دلیل نداشتن مدارک قانونی به کشورشان بازگردانده شدند.

به گفته مسئول مرزی اسلام قلعه ، از جمله افراد مذکور که شامل خانواده ها و مجردین بودند، 244 نفر نیازمند و آسیب پذیر تشخیص داده شده و برای دریافت کمک به دفترسازمان بین المللی مهاجرت معرفی شدند.

به تازگی نیزسردار رضا شجاعی ، فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد که طی یک ماه گذشته 82 هزار و 972 تبعه غیرمجاز افغان به این کشور بازگردانده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 3 هزار افغانستانی از ایران به کشورشان

بازگشت 3 هزار افغانستانی از ایران به کشورشان