مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:452023-10-30سياسي

جنگ طلب نیستیم اما از تمایمت ارضی خود کوتاه نمی آییم


امام جمعه زنجان با بیان اینکه شهدا برای ملت ایران استقلال عزت سربلندی به همراه آوردند، گفت: ما جنگ طلب نیستیم، اما از استقلال، تمامیت ارضی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، همزمان با هفته بسیج دانش آموزی یادواره ی متمرکز استانی شهدای دانش آموز استان زنجان ظهر امروز با حضور مسئولین استانی، خانواده معظم شهدا، مدیران، معلمان و دانش آموزان در سالن آمفی تئاتر دبیرستان امیرکبیر برگزار شد.

در این مراسم آیت الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ما جنگ نکردیم، ما کشوری شاه زده بودیم و ملت ایران اسلامی به رهبری امام راحل بعد از ساقط کردن نظام شاهنشاهی مشغول بازسازی ویرانی های کشور بودند که استکبار جهانی شرق و غرب با تجهیز رژیم بعث به کشور ما حمله کرده و جنگ جهانی سوم در تاریخ اتفاق افتاد.

امام جمعه زنجان گفت: در این جنگ نزدیک به یک هزار و 500 روستا به طور کامل ویران و 38 شهر مختلف کشورمان نیز با موشک و بمب مستقیم مورد هدف قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پیش روی ما دو راه تسلیم در برابر دشمن و یا دفاع از میهن بود، گفت: مردم ایران اسلامی دفاع از خاک کشور را انتخاب کردند و در این راه شهدای بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی شد، اما دشمن نتوانست حتی یک وجب از خاک کشور ما را به تصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ طلب نیستیم اما از تمایمت ارضی خود کوتاه نمی آییم

جنگ طلب نیستیم اما از تمایمت ارضی خود کوتاه نمی آییم