مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:252023-10-29ورزشي

وعده تاج برای فوتسال بانوان کرمانشاه چه شد؟


سال گذشته بود که مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در مجمع هیات رییسه هیات فوتبال استان کرمانشاه با اشاره به پتانسیل های بالای فوتسال بانوان این استان، - ایسنا/کرمانشاه سال گذشته بود که مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در مجمع هیات رییسه هیات فوتبال استان کرمانشاه با اشاره به پتانسیل های بالای فوتسال بانوان این استان، اعلام کرد که مجوز حضور یک تیم در رقابت های لیگ برتر فوتسال را به کرمانشاه می دهد.

و حالا با گذشت نزدیک به یکسال از وعده تاج، رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان شروع شده و هیچ تیمی از کرمانشاه در این لیگ حضور ندارد.

در این رابطه به سراغ نایب رییس هیات فوتبال استان کرمانشاه رفتیم که سمیه علیی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: وعده آقای تاج همچنان پابرجاست، اما متاسفانه فعلا در کرمانشاه ظرفیت حضور یک تیم در لیگ برتر را نداریم.

وی افزود: علیرغم اینکه بازیکنان و پتانسیل های بسیار بالایی در فوتسال بانوان داریم، اما حضور در لیگ برتر مستلزم هزینه های مالی بالایی است.

نایب رییس هیات فوتبال استان تصریح کرد: در حال حاضر باشگاه کوهستان تکنیک در کرمانشاه در رشته فوتسال بانوان فعالیت می کند و حتی یک تیم لیگ برتری در رده سنی جوانان هم دارد، اما از نظر مالی توان شرکت در لیگ برتر بزرگسالان را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده تاج برای فوتسال بانوان کرمانشاه چه شد؟

وعده تاج برای فوتسال بانوان کرمانشاه چه شد؟