مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 00:102023-10-22سياسي

اعتراض مردم سیستان و بلوچستان به محروم شدن از مزایای قانون جوانی جمعیت


این که منویات مقام معظم رهبری در بحث فرزند آوری را، مردم استان سیستان و بلوچستان با بصیرت خود و قبل از اینکه مشوق های مالی تصویب شود، تحقق بخشیدند، -  معین الدین سعیدی نماینده چابهار در مجلس در گفت و گو با عصر ایران:  اعتراض مردم سیستان و بلوچستان به محروم شدن از مزایای قانون جوانی جمعیت این که منویات مقام معظم رهبری در بحث فرزند آوری را، مردم استان سیستان و بلوچستان با بصیرت خود و قبل از اینکه مشوق های مالی تصویب شود، تحقق بخشیدند، باید تشویق می شدند نه اینکه آنها را  نقره داغ کنیم.

 نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: استان سیستان و بلوچستان از مشوق ها و مزایای که در قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده است مستثنی شده و این خلاف اصول مصرح قانون اساسی است.

 معین الدین سعیدی  در گفت وگو با خبرنگار عصر ایران با بیان این مطلب افزود: دلیل مستثنی شدن این استان از مزایای قانون این است که  نرخ رشد جمعیت در این استان بالای 2/3 درصد است و به همین دلیل مردم این استان نمی تواند از مشوق های قانونی بهره مند شود.

وی اضافه کرد: از یک طرف قانون ایجاد می کنیم که مردم را تشویق به فرزند آوری کنیم، اما همان مردمی را که به گونه ای طبیعی فرزند آوری دارند، به جای تشویق، محاکمه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض مردم سیستان و بلوچستان به محروم شدن از مزایای قانون جوانی جمعیت

اعتراض مردم سیستان و بلوچستان به محروم شدن از مزایای قانون جوانی جمعیت