مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-04بين الملل

ولید جنبلاط: سخنان سید حسن نصرالله کاملاً دقیق و واقع بینانه بود


سیاستمدار برجسته لبنانی با اشاره به اینکه سخنرانی دبیرکل حزب الله واقع بینانه بود و کاملاً دقیق شرایط را توضیح داد تأکید کرد غرب و آمریکا مسؤول جنایات اسراییل در غزه هستند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: ولید جنبلاط رییس سابق حزب سوسیالیست ترقی خواه لبنان طی سخنانی درباره سخنرانیِ روز گذشته سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله اعلام کرد که سخنرانی سید حسن نصرالله کاملاً متوازن و واقع بینانه بود.

جنبلاط در گفت وگو با شبکه او تی وی اظهار کرد: سخنان سید حسن نصرالله در توصیف وضعیت غم انگیز مردم فلسطین از 75 سال گذشته و اشغالگری رژیم اسراییل در فلسطین و شرایط غزه و قتل عام غیرنظامیان توسط این رژیم، کاملاً واقع بینانه و دقیق بود.

وی افزود: سید نصرالله به خوبی توضیح داد که تصمیم برای آغاز عملیات طوفان الاقصی در 7 اکتبر یک تصمیم فلسطینی بود که توسط مقاومت فلسطین گرفته شد و مقاومت فلسطین قبل از هر چیزی بخشی از ملت فلسطین است.

همچنین دبیرکل حزب الله، آمریکا را مسئول جنایات اسراییل در غزه دانست و من هم همین نظر را دارم و غرب و آمریکا را مسئول می دانم.

جنبلاط درباره مواضع آمریکایی ها که بعد از سخنرانی سید حسن نصرالله گفتند نمی خواهند درگیری ها گسترش پیدا کند و به لبنان کشیده شود گفت: آمریکایی ها اگر راست می گویند بیایند و در غزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولید جنبلاط: سخنان سید حسن نصرالله کاملاً دقیق و واقع بینانه بود

ولید جنبلاط: سخنان سید حسن نصرالله کاملاً دقیق و واقع بینانه بود