مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 11:452023-10-24سياسي

همنوایی بچه های ملایر با کودکان غزه در پویش «طوفان آب»


رییس اداره کتابخانه های عمومی ملایر از برگزاری پویش «طوفان آب» با همکاری آموزشگاه شبانه روزی سردار شهید حاج حسین همدانی به همت کتابخانه صاحب الزمان(عج)، - ایسنا/همدان رییس اداره کتابخانه های عمومی ملایر از برگزاری پویش طوفان آب با همکاری آموزشگاه شبانه روزی سردار شهید حاج حسین همدانی به همت کتابخانه صاحب الزمان(عج)، در روستای حسین آباد شاملو خبر داد.

سیدمهدی آخشیک با بیان اینکه در پی جنایت ددمنشانه اسراییل در بمباران بیمارستان غزه دانش آموزان عضو کتابخانه با برگزاری برنامه های فرهنگی متنوع این اقدام ضدانسانی را محکوم کردند، افزود: دانش آموزان در این برنامه با به آتش کشیدن پرچم اسراییل و شعار مرگ بر اسراییل، اوج انزجار خود از این عمل تروریستی را اعلام کردند و در پایان تعدادی از کتاب های مرتبط با انتفاضه فلسطین به دانش آموزان معرفی شد.

وی در ادامه به همنوایی اعضای کودک کتابخانه پروفسور راستان روستای حسین آباد با کودکان مظلوم غزه اشاره و خاطرنشان کرد: از نخستین لحظات اعلام خبر بمباران وحشیانه بیمارستان غزه با موج مراجعه کودکان در کتابخانه مواجه بودیم.

آخشیک با اشاره به اینکه حس انسان دوستی و حق طلبی در کودکان با برنامه های فرهنگی و هم نشینی با کتاب در مسیر درست و سازنده هدایت می شود، افزود: با این حجم از احساسات جری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همنوایی بچه های ملایر با کودکان غزه در پویش «طوفان آب»

همنوایی بچه های ملایر با کودکان غزه در پویش «طوفان آب»