مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-20سياسي

یک مسئول: زبان هنر بهترین ابزار بیان رخدادهای دوران دفاع مقدس است


همایش دو روزه توانمندسازی تشکل های شاهد و ایثارگر استان های ایلام، خوزستان، لرستان، کردستان، مرکزی، همدان و کرمانشاه از امروز(29 آبان) به میزبانی کرمانشاه آغاز بکار کرد.

- آغاز همایش منطقه ای توانمندسازی تشکل های شاهد و ایثارگر یک مسئول: زبان هنر بهترین ابزار بیان رخدادهای دوران دفاع مقدس است ایسنا/کرمانشاه همایش دو روزه توانمندسازی تشکل های شاهد و ایثارگر استان های ایلام، خوزستان، لرستان، کردستان، مرکزی، همدان و کرمانشاه از امروز(29 آبان) به میزبانی کرمانشاه آغاز بکار کرد.

خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در آیین افتتاحیه این همایش در کرمانشاه، فرهنگ ایثار و شهادت را برگرفته از عاشورای حسینی برشمرد و افزود: همه باید در حراست از این فرهنگ تلاش کرده که البته وظیفه جامعه ایثارگری در این زمینه از دیگر جوامع سنگین تر است.

وی با بیان اینکه شهادت، شهامت، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس نیاز به حراست دارد، بهترین زبان برای بیان رخدادهای دوران دفاع مقدس را زبان هنر دانست و گفت: باید از طریق فیلم و نمایش و دیگر آثار هنری رخدادهای دوران دفاع مقدس را برای نسل جوان و آیندگان به تصویر بکشیم تا آنها بدانند که در دوران دفاع مقدس چه بر ایران اسلامی و مردمانش گذشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مسئول: زبان هنر بهترین ابزار بیان رخدادهای دوران دفاع مقدس است

یک مسئول: زبان هنر بهترین ابزار بیان رخدادهای دوران دفاع مقدس است