مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 19:052023-11-03اقتصادي

تامین 51 هزار هکتار زمین در کشور برای نهضت ملی مسکن


امروز بیش از 51 هزار هکتار زمین در سراسر کشور در قالب شهرهای جدید و شهرک های منفصل از محدوده شهری برای پروژه بزرگ نهضت ملی مسکن تامین شده است .

- مهراد بذرپاش عصر جمعه در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی 18 هزار و 500 واحد مسکن شهری در استان کردستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علاوه بر این، 500 هزار قطعه زمین نیز تا پایان سال در سراسر کشور تامین خواهد شد و حدود یک ماه قبل عملیات ساخت مسکن شتاب گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا،وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز بیش از 51 هزار هکتار زمین در سراسر کشور در قالب شهرهای جدید و شهرک های منفصل از محدوده شهری برای پروژه بزرگ نهضت ملی مسکن تامین شده است .

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه بخشی از تولید مسکن مرتبط با بانک ها است، افزود: بانک ها برای اجرای تعهدات خود طبق سهمیه تعیین شده ضمانت داده اند و امیدواریم سال آینده هرهفته یا هرماه شاهد تحویل واحدهای مسکونی به مردم باشیم.

وی یادآور شد: در بخش روستایی شاهد رشد تولید مسکن هستیم و از هفت هزار واحد برنامه ریزی شده در مسکن روستایی، پنج هزار واحد تحویل شده و 2 هزار واحد دیگر نیز تا پایان سال تحویل داده خواهد شد که با احتساب واگذاری زمین ها مجموعا 13 هزار واحد روستایی در دستور کار است و سال آینده این رقم افرایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 51 هزار هکتار زمین در کشور برای نهضت ملی مسکن

تامین 51 هزار هکتار زمین در کشور برای نهضت ملی مسکن