مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 19:102023-11-20سياسي

تجلیل از 35 واحد برتر در همایش گرامیداشت صنایع کوچک فارس


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از برگزاری نخستین همایش گرامیداشت صنایع کوچک استان خبر داد و گفت: در این همایش که همزمان با گرامیداشت هفته بسیج در محل مجتمع فرهنگی ـ رفاهی دانشگاه شیراز برگزار می شود از 35 واحد برگزیده تجلیل می شود.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از برگزاری نخستین همایش گرامیداشت صنایع کوچک استان خبر داد و گفت: در این همایش که همزمان با گرامیداشت هفته بسیج در محل مجتمع فرهنگی ـ رفاهی دانشگاه شیراز برگزار می شود از 35 واحد برگزیده تجلیل می شود.

سیدمصطفی هاشمی امروز، 29 آبان با اشاره به اهمیت صنایع کوچک در رشد تولید و ایجاد اشتغال پایدار و تحقق شعار سال گفت: نخستین همایش گرامیداشت صنایع کوچک استان فارس با هدف ارج نهادن به تلاش ها و زحمات فعالان صنایع کوچک به عنوان جهادگران جبهه جهاد اقتصادی و پاسداشت از تلاشگران این عرصه در مجمع فرهنگی ـ رفاهی دانشگاه شیراز برگزار می شود.

وی افزود: همزمان با برگزاری این همایش، نمایشگاهی از واحدهای توانمند صنایع کوچک نیز از صبح چهارشنبه، اول آذر برگزار می شود و بازدید برای عموم نیز آزاد است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس بیان کرد: در انتخاب واحدهای برتر که در این همایش معرفی می شوند، شاخص هایی نظیر رشد تولید، ایجاد اشتغال پایدار، صادرات، توجه به زنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 35 واحد برتر در همایش گرامیداشت صنایع کوچک فارس

تجلیل از 35 واحد برتر در همایش گرامیداشت صنایع کوچک فارس