مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-19اجتماعي

تعطیلی ناشی از آلودگی هوا نباید مرسوم شود / اتخاذ تدابیر کارشناسی ضروری است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: مبنای تصمیم گیری ها باید نظرهای کارشناسی شده باشد و نباید به گونه ای عمل کنیم که تعطیلی ناشی از آلودگی هوا مرسوم شود.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: مبنای تصمیم گیری ها باید نظرهای کارشناسی شده باشد و نباید به گونه ای عمل کنیم که تعطیلی ناشی از آلودگی هوا مرسوم شود.

غلام رضا شفیق در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در پاسخ به نحوه فعالیت کارگروه اضطرار آلودگی هوا در استان، اظهار کرد: در مواقعی که آلودگی هوا محرز باشد، دستگاه هایی مانند محیط زیست، علوم پزشکی، هواشناسی و .

با محوریت استانداری و مدیریت بحران تشکیل جلسه می دهند و نظرهای تخصصی و فنی کارشناسان را بررسی می کنند که براساس آن ها تصمیم گیری انجام می شود.

وی با بیان اینکه هر چند ساعت، آمارهای آلودگی هوا را به روز می کنیم، گفت: براساس پیش بینی ها، نیازی به تعطیلی روز گذشته نبود و شاهد برطرف شدن آلودگی هوا بودیم.

شفیق تصریح کرد: تعطیل کردن یک روز، تبعات خاص خود را دارد و نباید به گونه ای عمل کنیم که تعطیلی ناشی از آلودگی هوا مرسوم شود.

اگر شرایط خاص باشد، تصمیم به این سمت خواهد رفت؛ اما تا زمانی که نیاز نباشد، اطلاع رسانی برای رعایت موارد بهداشتی، بهترین کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی ناشی از آلودگی هوا نباید مرسوم شود / اتخاذ تدابیر کارشناسی ضروری است

تعطیلی ناشی از آلودگی هوا نباید مرسوم شود / اتخاذ تدابیر کارشناسی ضروری است