مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-20سياسي

تایید نهایی 380 داوطلب درانتخابات مجلس دوازدهم لرستان


معاون سیاسی ،امنیتی استان داری لرستان گفت: 380 داوطلب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر استان تایید صلاحیت نهایی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، احسان یاوری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان اظهار کرد: استان 7 حوزه انتخابیه برای انتخاب 9 نماینده و وکیل مردم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دارد که از این تعداد 2 نماینده به شهرستان خرم آباد و 2 نماینده به بروجرد تعلق دارد.

وی افزود: یک حوزه انتخابیه در دوره دوازدهم انتخابات در لرستان، مربوط به مجلس خبرگان است که از این حوزه نیز 2 نفر به کرسی مجلس خبرگان راه می یابند.

معاون سیاسی،امنیتی استانداری لرستان گفت: از مجموع یک هزار و 101 داوطلب در مرحله پیش ثبت نام برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان، 569 نفر ثبت نام نهایی شدند.

وی افزود: از مجموع داوطلبانی که در این دوره در لرستان ثبت نام نهایی شدند در مجموع 380 نفر تایید صلاحیت، 118 نفر عدم تایید ،56 نفر عدم احراز و 15 نفر انصراف داده اند که معادل 67درصد تایید صلاحیت و 30 درصد عدم تایید و احراز و سه درصد انصراف می باشد.

یاوری یادآورشد: از مجموع پیش ثبت نامی ها در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان تعدادی نقص مدرک داشتند و از مجموع 569 نفر تایید نهایی نیز حدود 15 نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید نهایی 380 داوطلب درانتخابات مجلس دوازدهم لرستان

تایید نهایی 380 داوطلب درانتخابات مجلس دوازدهم لرستان