مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 00:202023-10-27بين الملل

دیدار امیرعبداللهیان با گوترش و رایزنی درباره غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل درباره فلسطین در نیویورک حضور دارد، - وزیر امور خارجه در دیدار با دبیرکل سازمان ملل درباره اوضاع غزه و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین به گفتگو پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل درباره فلسطین در نیویورک حضور دارد، امشب (جمعه) پنجم آبان ماه در مقر سازمان ملل در نیویورک با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد دیدار و گفتگو کرد.

اوضاع غزه و ضرورت توقف جنایات صهیونیست ها علیه مردم بی دفاع غزه از جمله محور های این گفتگو است.

حسین امیرعبداللهیان که بامداد پنجشنبه چهارم آبان ماه در پاسخ به دعوت وزیر خارجه برزیل به عنوان رییس دوره ای شورای امنیت وارد نیویورک شد، شب گذشته در نشست مجمع عمومی سازمان ملل درباره فلسطین حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت.

وزیر امور خارجه در مجمع عمومی خطاب به جنگ افروزان صهیونیست و دولتمردان آمریکایی گفت: ما از گسترش و دامنه جنگ در منطقه استقبال نمی کنیم، اما اگر نسل کشی در غزه ادامه یابد، از این آتش در امان نخواهید ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار امیرعبداللهیان با گوترش و رایزنی درباره غزه

دیدار امیرعبداللهیان با گوترش و رایزنی درباره غزه